Personel Takip Yazılımı

Personel takip sistemi pdks yazılımı giriş çıkış takip ve maaş mesai hesaplama hakedişler otomatik hesaplanır.

Personel takip sistemi yazılımı işletmelere özel esnek ayarlamaları ile personelin iş başı  girişi çıkışı baz alınarak maaş ve mesai hesapları avans agi bankaya yatan parası yol yemek gibi ek kazanç ve kesintileri otomatik hesaplanır.

Genel maaş bordrosu ve ayrıntılı kişisel raporlamalar alınabilir .Çok çeşitli raporlar alınabilir. Vardıyalı çalışan fabrikalar için ise sistem uygundur.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lidertek  Pdks Özellikleri

  • Proğramın tamamı Türkçe olup kullanımı kolaydır
  • Her türlü çalışma sistemine uygun olup esnek bir yapıya sahiptir.
  • Tüm işletim sistemlerine uyumludur.(Xp,Wista,Win7,Win8)
  • Proğramda güvenlik ön planda tutulmuş olup üç farklı yedekleme sistemi vardır
  • İşten ayrılan personelleri silmediğiniz sürece, arka planda kalarak istenildiğinde tüm bilgilerine ulaşılabilir.
  • Rapor dizaynları firmanıza göre düzenlenebilir
  • Proğram çok kullanıcılı çalışabilir her kullanıcıya yetkilendirme yapılabilir
  • Her türlü bordro proğramı ve özel yazılımlara aktarım yapılabilir
  • Personel giriş yapmayı unuttuğunda elle giriş eklenebilir.
  • Avans ,Agi,Banka,Yol,Yemek paraları proğrama tanımlama yapılabilir
  • Üç daha fazla mesai istenildiği oranda tanımlanabilir
  • Hesaplamalarda yuvarlama imkanı vardır
  • Geç kalmalara ve Devamsızlıklara ceza uygulanabilir
  • Birden fazla Şirket oluşturulabilir
  • Çoklu giriş çıkış yapılabilir
  • Aylık 225 saat günlük 9 saat sistemi ile çalışma yapılabilir
  • Üst üste okutma yapıldığında ilk okutma giriş sonraki sistem tarafından pasifize edilir
  • Hertürlü vardıya çalışmasına uygundur
  • Personel sayısında sınırlama yoktur
  • Toplu ve Kişisel raporlar alınabilir
  • + TEKNİK ÖZELLİKLER

    Personel Takip Sistemi

    • LiderTek Pdks Proğramı / Personel Takip Sistemi

    Personele dağıtılan kimlik kartları yada parmak izi yüz tanıma cihazarında verilen ID numaraları  kullanılarak belirli lokasyonlara yerleştirilen okuyucu cihazlar aracılığı ile personel  giriş çıkış hareketlerinin tümünün kontrol ve takibinin yapılmasıdır.

    Bu hakeretlerin Firmanın çalışma prensiplerine göre parametrik olarak ayarlanmasına imkan veren Lidertek PDKS sistemi modüler yapısı ile ihtiyaçlarınızı karşılayan entegre bir yapı oluşturmanızı sağlar.

    Pdks Sistemi nasıl çalışır?

    Sistem, ana personel giriş çıkış noktalarına kurulacak bir veri toplama terminali ve üzerinde çalışan bilgi toplama yazılımı ile bu terminale bağlı bir PC üzerinde çalışan ve toplanan bilgileri değerlendirerek bordroya esas teşkil eden puantaj değerlerini hesaplayan Lidertek PDKS yazılımı ve Proximity Mifare ,HID gibi temassız kart okuyucudan oluşmaktadır.

    Personel kimlik kartları, her personel için ayrı bir numara ve şirketin istediği bilgileri içeren barkod ve grafiklerden oluşur. Kartın içerdiği numara Lidertek PDKS yazılımında personel sicil numarası ile ilişkilendirilir. Bu kartların giriş-çıkış anında personel tarafından kart okuyucu terminallere okutulmasıyla hareketler terminaller üzerinde toplanır.

    Terminaller üzerinde toplanan bilgiler On-line ya da Off-line olarak Lidertek PDKS programına aktarılır. Terminaldeki bilgilerin PC’ ye aktarımı esnasında elektrik kesintisi olsa dahi terminal ve PC üzerinde haberleşmeyi sağlayan iletişim protokolü sayesinde veri kaybı yaşanmaz. Giriş-çıkış bilgileri PC üzerindeki LİDERTEK PDKS programına aktarıldıktan sonra değerlendirme programı devreye girer. Program şirketin çalışma prensipleri ve vardiya yapısına göre, personel hareketlerini değerlendirerek bordroya temel teşkil edecek puantaj bilgilerini hesaplar, her düzey kullanıcı için analiz ve istatiksel raporlar üretir. Eğer istenirse puantaj bilgilerini işletmenin kullandığı bordro programına otomatik olarak transfer eder.

     

    Personel Bilgileri

    Her personel için sicil no bazında takip edilen bir bilgi kartonu açılır. Bu bölümde insan kaynakları ürününün temel yapısını oluşturan çalışma,izin,kimlik,kişisel,adre,eğitim,giysi,ücret,düşünceler vb. benzer birçok bilgiler detaylı olarak takip edilir. Kişinin eski çalışma saatleri arşivlenerek saklanabilir, istenildiğinde kullanılabilir. Kadro ,meslek eğitim departman gibi bilgilerin bir kodlama sistemi altında takip edilmesi sayesinde firmada çalışan personel hakkında her türlü istatistiki bilgi alınabilir.

     

    Çalışma Türleri

    Bu alan firmanın bordroda kullandığı esas başlıkların yani örnek olarak normal çalışma ,devamsızlık,fazla mesai,yıllık izin vb. birçok tanımlamanın sınırsız bir şekilde yapıldığı ve o tanımlamalarında birbirleri arasında dağılımların yapıldığı bölümdür. Puantaj hesaplaması sonrası çıkacak küsurlu rakamların Örnek: 00:41 – 05:43 – 01:14 gibi aşağı yada yukarı yuvarlama işlemine tabi olup olmadığının tanımlamasının yapıldığı alandır. Tanımlamalar esnasında bu kısmın özellikle doğru girilmesi gerekmektedir.

     

    Vardiyalar

    Genel olarak 3 tip aktif vardiya tipi, 1 adet de serbest vardiya tanımı vardır. Bunları örnekle kısaca anlatırsak.

    1- GG yani Günü Gününe çalışma. Bu vardiya tipinde 00:00:01 ile 23:59:59 arası bir tam gündür ve bu saat aralığında çalışacak kişilerin hangi saatlerinin Normal Çalışma veya Fazla Mesai olarak tanımlandığı alandır. Her vardiya için ayrı ayrı Erken Giriş, Geç Gelme,Erken Çıkış ve Geç Çıkış Toleransları bu alandan tanımlanır.

    Örnek:

    Bir 08:00-18:00 çalışmasını örnekle anlatmış olursak yeterli olacaktır.

    00:00 – 08:00 Fazla Mesai

    08:00 – 10:00 Normal Çalışma

    10:00 – 10:15 Çay Molası

    10:15 – 12:00 Normal Çalışma

    12:00 – 13:00 Yemek

    13:00 – 15:00 Normal Çalışma

    15:00 – 15:15 Çay Molası

    15:15 – 18:00 Normal Çalışma

    18:00 – 20:00 Fazla Mesai

    20:00 – 20:30 Mesai Yemek Molası

    20:30 – 00:00 Fazla Mesai

    2- -G yani bir önceki güne çalışma. Bu vardiya tipinde 07:00:01 ile 06:59:59 ( 08:00:01 ile 07:59:59 ) vb. arası bir tam gündür ve bu saat aralığında çalışacak kişilerin hangi saatlerinin Normal Çalışma veya Fazla Mesai olarak tanımlandığı alandır.

    Örnek:

    Bir 07:00 15:00 çalışmasını örnekle anlatmış olursak yeterli olacaktır.

    07:00 – 12:00 Normal Çalışma

    12:00 – 12:30 Yemek

    12:30 – 15:00 Normal Çalışma

    15:00 – 07:00 Fazla Mesai

    Bu tip çalışmada firmanın güne başlangıç saatini 07:00 olarak ele alırsak. Pazartesi sabah 07:00 ile Salı günü sabah 07:00’ a kadar olan süre 1 gündür. Ve bu zaman aralığında yapılan çalışma bir sonraki güne de sarkmış olsa dahi Pazartesi günü çalışması ve yapılan fazla çalışma Pazartesi mesaisi olarak değerlendirilir.

    3- +G yani bir sonraki güne çalışma. Bu vardiya tipinde 23:00 ile 06:59:59 ( Pazar 23:00 ile Pazartesi 22:59:59 ) vb. arası bir tam gündür ve bu saat aralığında çalışacak kişilerin hangi saatlerinin Normal Çalışma veya Fazla Mesai olarak tanımlandığı alandır.

    Örnek:

    Bir 23:00 07:00 çalışmasını örnekle anlatmış olursak yeterli olacaktır.

    23:00 – 03:00 Normal Çalışma

    03:00 – 03:30 Yemek

    03:30 – 07:00 Normal Çalışma

    07:00 – 23:00 Fazla Mesai

    Bu tip çalışmada firmanın güne başlangıç saatini 23:00 olarak ele alırsak. Pazar gece 23:00 ile Pazartesi gece 23:00’ a kadar olan süre 1 gündür. Ve bu zaman aralığında yapılan çalışma başlangıç saati bir önceki günden başlamış olsa dahi Pazartesi günü çalışması ve yapılan fazla çalışma Pazartesi mesaisi olarak değerlendirilir.

     

    Hafta Tatili Kesinti Parametresi

    Bu parametre iş kanunda da belirtildiği gibi Hafta içi devamsızlık yapan bir personelin Hafta sonu hak ediş günün kesilmesi ile ilgilidir. Burada özellikle bilinmesi gereken durum şudur ki Eğer hafta sonu fazla mesai yapmış ise program mesaisi ile ilgili herhangi bir işlem yapmadan sadece hak ediş gününü düşerek ve mesaisini işlemine sokar devam eder. Esnek yapısı sayesinde gerek gören firmalar bu parametreyi kendi yapılarına göre tanımlama yaparak bu işlemi devreye sokabilir.

     

    Hareketler

    Personelin giriş-çıkış hareketleri terminalden gelen bilgilerle indekslenir ve okutulan kartın giriş veya çıkış olduğu program tarafından otomatik olarak belirlenir. Hatalı veya eksik kart okumalar belirlenerek kullanıcı uyarılır. Yetkiler çerçevesinde elle veya toplu hareket oluşturma,hareket kaydı değiştirebilme mümkündür.

     

    Puantaj

    Günlük ,Haftalık yada Aylık hesaplama yapılabilinir. Bu kısım tamamen kullanıcının kontrolüne bırakılmış esnek bir ekrandır. Bu ekranda kişilerin Giriş-Çıkış saatleri içinde ve dışındaki çalışma dağılımlarının Normal çalışma, Devamsızlık ,Mesai,İzin vb. değerlerinin görüleceği ekrandır. Puantaj hesaplatıldıktan sonra gelecek ekranda Personelin Postası,Vardiyası,Günlük izni,Saatlik izni ve Giriş-Çıkış ları üzerinde herhangi bir ekrana geçiş değişiklik yapmak mümkündür. Yapılan mesainin gerçekten doğru olup olmadığı mesai onay kağıdından tespit edilerek bu ekrandan Onay’lama ile firmanın fazla ödeme yapması engellenmiş olur.

     

    Listeler

    Çokça kullanılan genel listelerden oluşan standart listelerin dışında , kişilerin kendi istekleri doğrultusunda oluşturabileceği puantaj ile ilgili esnek raporlama imkanı vardır. Tüm raporlama ekranlarında filtreleme kullanıcıya bırakılmıştır. Tüm listelerde network üzerindeki herhangi bir yazıcıyı seçebilme imkanı vardır. Dökümler ekrana,yazıcı,Excel,word,html,txt veya mail olarak alınabilir.

     

    Çoklu Firma

    Aynı anda birden fazla firma bazında çalışma olanağı vardır ve çalışılan firmalar arasında entegrasyon ve bilgi bütünlüğü sağlanır. Bir firmaya ait bilgiler diğer firmaya kopyalanabilir.

    Yetki tanımları ve Güvenlik tüm kullanıcılar için şifre ve yetki tanımları yapılabilir. Yetki ve kullanıcı tanımlarını sadece ADMIN yetkisine sahip kişi yapabilir.

     

     

Diğer Görmeniz Gerekenler